At finde empiri

Har skrevet en mail til Trine-Maria fra hovedet på bloggen og efterspurgt gode danske eksempler til min opgave.

Hun svarer:

” Mht. buzz, så har du ret i, at vi ikke har gode eksempler i dk – fænomenet er jo fortsat ikke så udbredt.”

så må jeg finde mig en anden vinkel, det kunne måske være en ide at kigge på de weblogs der flittigti kommenteres og linkes til… Ellers må jeg bruge udenlandske eksempler.

One response to “At finde empiri

  1. Hvad med at se på TV2’s blogs?

    Mht. buzz, så kom jeg til at tænke på at Gevalia, i forbindelse med at de lavede deres slogan om fra “Hvad byder du uventede gæster” til “når du vil have uventede gæster”, lavede en reklame, hvor et metrotog stak snuden op på Rådhuspladsen. Det var før metroen var færdig og dengang, hvor der var en masse ballade om at få gravet tunnellerne. Samtidig var mange utilfredse med at metroen hverken kørte til Rådhuspladsen eller Hovedbanen.